lørdag 20. august 2011

Endelig tilbake : )


Nå har det vært lenge stille fra may&betty og nå kommer en liten oppdatering: ). Som fortalt før sommerferien blir butikken nå ren barnetøysbutikk og gjennom sommeren har vi klart å tømme så og si hele interiøravdelingen!! Takk for det alle sammen!
Augustmåned har vært litt kaotisk og rotete i butikken med oppussing og mye nye varer inn i butikken. Samtidig har jeg vært på innkjøp i Oslo, København og Stockholm for å finne fine varer til byens håpefulle for neste vår/sommer. Og jeg kan fortelle at det blir MYE bra: )!

Men først høsten!! Oppussingen er snart ferdig og mye nyheter har kommet. Itillegg til de mange bra merkene vi har fra før, er ny merker for høsten:
Ticket2Heaven - superbra yttertøy/dresser/regntøy
Memini - norsk design på sitt beste
Ugg - fottøy til "alle" anledninger
Mini A Ture - et av et aller mest populære danske brands
Pepe Jeans - verdenskjent merke, spesielt kjent for gode jeans og kule hverdagsklær, opptil 16 år!!
Lille Barn - tidløse, gode merinoullplagg til hverdags og til fest, norsk design.
Shirley Bredal - dansk design - Fairtrade strikkede produkter i Nepal. Love!
Huttelihut - populære tovede og strikkede ullhodeplagg
Cooee - svensk designsmykker, blitt it-smykker på kort tid!

Så det er ikke rent lite nytt som kommer til butikken - bare å glede seg!!

Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Jeg er såååååå lei meg for at dere har avsluttet interiøravdelingen deres. Det var den fineste i mils omkrets!!! Vi har endelig kjøpt oss nytt hus og flyttet inn iløpet av sommeren, og jeg gledet meg stort til endelig å handle mye av varene jeg har siklet på hos dere i hele våres, men måtte gå skuffet hjem :( :( Kjedelig at konkurransen er så hard at slike små perler som dere forsvinner. Heldigvis har dere masse flott barnetøy som gullungen kan kose seg med. All ros til dere som er så flinke!!
    -trude-

    SvarSlett
  2. hei!

    lurer på om parajumpers jakkene dere selger har ekte pels inni hetten (alså på kodiak modellen). har nemlig forstått det slik at pelsen på kanten rundt hetten er ekte, men pelsen inni hetten er kunstig på barnemodellen.

    håper på svar så straks som mulig, da jeg har tenkt å kjøpe denne jakken til min datter.

    SvarSlett
  3. Vi fører dessverre ikke Parajumpers lenger.

    SvarSlett